close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

נופש לדתיים במלון בוטיק

מערכת שורשיח ניסן, תשעד18/04/2014

תגיות:
מלון בוטיק וילה גליליי
צילום: יח"צ

מלונות בוטיק בישראל מעוצבים בסגנון ייחודי, חדרים מפוארים, פריטים מקסימים וריהוט יוקרתי. מלונות אלה מציעים לאורחים ארוחות גורמה ושירות אישי מהדרגה הראשונה. מלונות מיוחדים אלה פותחו במטרה להציע את הסטנדרט הגבוה ביותר האפשרי יחד עם שירות באיכות הגבוהה ביותר.

מאפיינים של מלון בוטיק
המאמצים שמושקעים במלונות אלה כדי להבטיח סטנדרטים גבוהים אלה, ניכרים באופן מיידי. הגינות המטופחות המקיפות את המלון, הארכיטקטורה הייחודית והמעניינת, העיצוב, תצוגת יצירות האומנות, המיקום האטרקטיבי והציורי, ומעל לכל

מלון בוטיק וילה גליליי
צילום: יח"צ
– אווירה של שלווה פנימית – כול אלה מטרתם לעורר תחושות של הנאה וסיפוק.

מלונות בוטיק נוצרו תוך דאגה לכל פרט קטן שיכול להשפיע על האורחים. הם מציעים את ההזדמנות להגשים חלומות גדולים כקטנים, והופכים את הדמיון למציאות. האווירה הקסומה והרומנטית במלונות הבוטיק פשוט מעוררת השראה.

הבהוב של נרות ריחניים וקטורת ריחנית מוסיפים לאווירה הרומנטית. מיטות גדולות מכוסות בסדינים לבנים ונקיים בחדרים מרווחים מקרינים טוהר וניקיון.

ג'קוזי וספא שהם גן עדן לגוף ולנשמה, וגנים עשירים בעצים שמזמינים את האורחים לטייל בהם בבוקר ובערב וליהנות מריחות של עשבי תיבול טריים.

כשמדובר בקהל דתי, הצרכים בספא הם שונים. צריך לוודא שתישמר הצניעות גם בחללים הציבוריים שנמצאים בדרך אל חדר הטיפולים וממנו. כלומר, חשוב שאנשים לא יסתובבו במקומות ציבוריים בבגד חשוף, שתוכניות הטלוויזיה המוצגות יהיה בהתאם לקהל, שלא יוצגו לראווה מגזינים לא מתאימים ועוד.

מלונות בוטיק מציעים מזון בריא וארוחות מעולות שמכינים שפים מוכשרים. מרתפי היין מכילים מגוון רחב של יינות אהובים. מלון הבוטיק הקטן והאינטימי בשילוב עם החזון שלו למצוינות, מותאם במיוחד להנאת המבקרים.

מלון בוטיק לאירוח קהל דתי
גם האוכלוסייה הדתית מחפשת מקום מרגוע לגוף ולנפש, ובכלל זה מלונות בוטיק שמאפשרים טיפולי עיסוי בספא יחד עם ארוחות בריאות טעימות ועשירות. במקומות אלה מקפידים על שמירת הצניעות, הפרדה בין המינים, כאשר מטפלת תטפל באישה ומטפל בגבר. גם בכל מה שקשור למזון, יש הקפדה גבוהה על מזון כשר שמתאים לדרישות הקהל הדתי. מלון בוטיק שמיועד לאירוח הקהל הדתי מקפיד גם על רמת ביגוד נאותה וצנועה בכל האזורים הציבוריים.

לדוגמה, בליבה של צפת תוכלו למצוא מלון בוטיק בשם עטרה, שמתאים לאירוח קהל דתי. במלון זה מוגשות ארוחות כשרות והוא קרוב לבתי כנסת ולמקוואות. המלון שוכן במבנה אבן עתיק ובניגוד למראה החיצוני שלו, החלק הפנימי מעוצב בתפיסה מודרנית וקלאסית תוך הקפדה על כל פרט ופרט. במלון בוטיק זה הסוויטות כוללות גם מטבח שבו כיריים, מקרר, מיקרוגל, כלי מטבח, מכונת קפה וקפסולות. בכל אחת מהסוויטות יש מרפסת שמשקיפה אל העיר הקסומה.

מלון בוטיק נוסף שמתאים לקהל הדתי הוא מלון דן בוטיק בירושלים, שמציע מספר סוגים של חדרים. המלון נמצא קרוב לאטרקציות רבות בירושלים ובסביבה.

ספא לדתיים מציע גם מלון בוטיק בצפון, מלון פנחס וגסטון בשבי ציון, שבו נערכים טיפולים בחדרים פרטיים ומגוון נרחב של סוגי טיפולים שונים.

מלון בוטיק נוסף בצפון הוא מלון וילה גליליי הממוקם על פסגת הר כנען בצפת. המלון משקיף על הכנרת, הר מירון, הגולן, ועל שכונותיה הציוריות של צפת. המלון כולל בריכת שפייה, ספא, בר קפה נעים ויותר מעשרים חדרים, כשכל אחד מעוצב בדרך אחרת. המלון שומר בקנאות על הנוחות והפרטיות של האורחים בזמן שהותם במקום.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה